Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Ποιος έχει το δικαίωμα να με αποκαλεί Ρατσιστή ;

Ποιος είναι ρατσιστής και για ποιον λόγο ; Τι είναι ρατσισμός όπως τον εννοούν οι διάφοροι Τσίπρες και τυχάρπαστοι δημοσιγραφίσκοι καθώς και λοιπά λαμόγια των ΜΚΟ που βγάζουν εκατομμύρια ευρώ χωρίς να έχουν δουλέψει ποτέ στην ζωή τους ;

Ρατσισμός δεν είναι η κουβέρτα με τα παράνομα εμπορεύματα του Αφρικανού που κλώτσησα. Ρατσισμός είναι να τους προστατεύει το κράτος και να τους αφήνει ελεύθερους όλους αυτούς του παραεμπορίου την ίδια ώρα που εγώ θα πάω φυλακή αν δεν κόψω έστω και μία απόδειξη.



Ρατσισμός δεν είναι που θέλω να φύγουν οι λαθρομετανάστες από την χώρα μου, ρατσισμός είναι να μου κόβουν εμένα την σύνταξη από χρήματα που πλήρωνα όλη μου την ζωή για να πάρουν συντάξεις αλλοδαποί που δεν έχουν εργασθεί και δεν έχουν κολλήσει ποτέ τους ένα ένσημο στην Ελλάδα αλλά ήρθαν σε μεγάλη ηλικία πριν 1 η 2 χρόνια.

Ρατσισμός δεν είναι να κυνηγήσω κάποιον παράνομο αλλοδαπό, ρατσισμός είναι να μου βιάζουν την κόρη ή να σκοτώνουν τον σύζυγο μου για μία κάμερα και να μου επιβάλουν να μην μιλήσω να μην εξεγερθώ για να μην θεωρηθώ ρατσιστής.

Ρατσισμός είναι όταν το κράτος κάνει δωρεά στην κάθε Κούνεβα ένα σπίτι επειδή έπεσε θύμα επίθεσης την ίδια στιγμή που κόβει το μισθό της αστυνομικού που έπεσε θύμα τρομοκρατικής ενέργειας επειδή ήταν στο νοσοκομείο και δεν μπορούσε να πάει στην υπηρεσία της.

Ρατσισμός είναι να μου επιβάλεις να δεχτώ και να σεβαστώ τις θρησκευτικές ιδιαιτερότητες των αλλοδαπών όταν δεν ισχύει το ίδιο από πλευράς τους στην χώρα τους για μένα.

Ρατσισμός είναι να μου επιβάλεις να πληρώνω μέσα από φόρους και εισφορές την περίθαλψη και τις ανάγκες λαθραίων μεταναστών που ποτέ δεν κάλεσα στην χώρα.

Ρατσισμός είναι να εισβάλεις στην χώρα μου χωρίς να σε έχω καλέσει και να μου απαγορεύεις να σε διώξω από την στιγμή που δεν μπορεί να μας ζήσει όλους η χώρα αυτή.

Ρατσισμός είναι να κατακρίνεις εμένα όταν βρίζω η γράφω σε πανό συνθήματα κατά αλλοδαπών ή άλλων χωρών και να κατακρίνεις πάλι εμένα όταν αντιδρώ κάθε φορά που αλλοδαποί βρίζουν εμένα και την χώρα μου.

Τέλος ρατσισμός είναι να μην με αφήνεις να επιλέξω εγώ ποιους και πόσους μπορώ να φιλοξενήσω στην χώρα μου, αν μπορώ ή αν η χώρα έχει την δυνατότητα και να μου λες μην ζητάς να φύγουν γιατί είναι ρατσιστικό.

Αν για όλα αυτά λοιπόν είμαι ρατσιστής τότε ναι είμαι, και μάλιστα φανατικός και αν κάποιους τους ενοχλεί μπορούν να φύγουν και να πάνε να ζήσουν στις χώρες όλων αυτών που μας κουβαλάνε εδώ να είναι χαρούμενοι.

Εδώ είναι Ελλάδα και εγώ θα επιλέξω, αν θα φιλοξενήσω κάποιον, για πόσο και με ποιο τρόπο.

Τους κανόνες θα τους βάλω εγώ στην χώρα μου όπως ο μετανάστης τους βάζει στην δική του.

Όποιος λοιπόν ξαναμιλήσει για ρατσισμό Ελλήνων ή θα κάνει αναφορά της λέξης δεν έχει παρά να ξεκουμπιστεί και αυτός να φύγει και να πάει να ζήσει σε μία χώρα που δεν είναι ρατσιστική σύμφωνα με τα δικά του δεδομένα.

Δεν κάλεσα κανέναν εδώ πόσο μάλιστα να μου τον φέρεις με το έτσι θέλω.

Όσο για κάτι δημοσιογραφάκια της πλάκας που το παίζουν αντιρατσιστές δεν έχουν παρά να κάνουν μία κίνηση να βοηθήσουν αυτοί τους φίλους τους λαθρομετανάστες.  Να εντάξουν στο δικό τους ταμείο όλους αυτούς τους αλλοδαπούς που παίρνουν συντάξεις από την Ελλάδα επειδή ήρθαν στην χώρα μας 65 χρονών.

Εγώ είμαι ρατσιστής και δεν γουστάρω το δικό μου ταμείο να πληρώνει αυτές τις συντάξεις.

Αυτά τα ολίγα περί ρατσισμού για να δούμε τελικά τι είναι ρατσισμός και ποιος είναι ο ρατσιστής και ποιος όχι……….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου